http://lambadakicin.com/wp-content/uploads/2022/12/reklamalani2.gif
17.08.2012 – 03.03.2015 tarihleri arasında Tekirdağ Valisi olarak görev yapan Ali Yerlikaya 13. Cumhurbaşkanlığı kabinesinde İçişleri Bakanı olarak görev aldı.

Tekirdağ’da görevde bulunduğu dönemde halkın sevgisini ve saygısını kazanan Yerlikaya, Süleymanpaşa’nın kaderini değiştirecek çok önemli proje olan “TORSAB”ı hayata geçiren olmak istiyordu.
Fakat bazı vizyonsuz kişilerin kara propogandaları sonrası eski Vali Ali Yerlikaya’nın bu şehrin yarınlarına ve gençlerinin geleceğine yapacağı inanılmaz katkı malesef engellenmişti.

Tekirdağ ilimizde Vali olduğu günlerde sevgisini ve dostluğu gördüğümüz sayın Yerlikaya ile gurur duyuyoruz

Eski Tekirdağ Valimiz Sayın Ali Yerlikaya’ya içişleri bakanlığı görevinde başarılar diliyorum.
Nijat Ayvaz
GENEL
14 dakika önceGENEL
16 saat önceGENEL
16 saat önceGENEL
2 gün önceGENEL
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceGENEL
6 gün önce
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8264 kez okundu
2
TEKİRDAĞ BELEDİYESİ’NDE ÇİFTE ŞOK!VALİLİK HAREKETE GEÇTİ: İKİ ÜST DÜZEY İSİM GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILDI
7063 kez okundu
3
HAVASI ÇABUK SÖNDÜ: “ŞİŞİRİLMİŞ BALON” GERÇEKLERLE PATLADI!
5625 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5117 kez okundu
5
CÜNEYT YÜKSEL SESSİZLİĞİNİ BOZDU
4861 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.