DOLAR 34,8173 0.1%
EURO 36,8383 0.13%
ALTIN 2.964,580,75
BITCOIN 34482260,21%
Tekirdağ
13°

HAFİF YAĞMUR

13:01

ÖĞLE'YE KALAN SÜRE

http://lambadakicin.com/wp-content/uploads/2022/12/reklamalani2.gif
Chat on WhatsApp
TESKİ SAVAŞLARI BAŞLADI!

TESKİ SAVAŞLARI BAŞLADI!

Süleymanpaşa Belediyesi ile TESKİ arasındaki gerilim yeni bir boyuta taşındı. Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar, geçtiğimiz günlerde yaptığı sert açıklamaların ardından söylediğini hayata geçirdi. TESKİ tarafından kazılan ve uzun süre onarılmayan alanlar bu kez belediyenin yazılarıyla vatandaşlara duyurulmaya başlandı.

ABONE OL
Haziran 19, 2026 08:01
TESKİ SAVAŞLARI BAŞLADI!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

“Vatandaştan Fırçayı Biz Yiyoruz”

Süleymanpaşa Belediyesi ile TESKİ arasındaki gerilim yeni bir boyuta taşındı. Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar, geçtiğimiz günlerde yaptığı sert açıklamaların ardından söylediğini hayata geçirdi. TESKİ tarafından kazılan ve uzun süre onarılmayan alanlar bu kez belediyenin yazılarıyla vatandaşlara duyurulmaya başlandı.

TELEFONLAR AÇILMIYOR, GERİLİM BÜYÜYOR

Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar, Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi (TESKİ) yönetimine yönelik eleştirilerinde iletişim kopukluğunu gündeme taşımıştı.

TESKİ Genel Müdürü Dr. Onur ÖZGÜL‘ün göreve geldiği dönemde kendisini ziyaret eden ilk isimlerden biri olduğunu belirten Nallar, beklediği iş birliğini göremediğini ifade ederek, “Telefonlarımıza dahi cevap verilmiyor” sözleriyle yaşanan koordinasyon sorununa dikkat çekmişti.

“VATANDAŞ ŞİKAYETİ BİZE YAPIYOR”

Altyapı çalışmalarının ardından bozulan yol ve kaldırımlar nedeniyle vatandaşların belediyeye tepki gösterdiğini belirten Nallar, yaşanan mağduriyetin faturasının Süleymanpaşa Belediyesi’ne kesildiğini savundu.

Başkan Nallar, “Vatandaştan fırçayı biz yiyoruz” diyerek sahadaki tepkilerin doğrudan belediyeye yöneldiğini dile getirmişti.

CÜNEYT YÜKSEL DÖNEMİNDEKİ YÖNTEM GERİ DÖNDÜ

Süleymanpaşa’da daha önce dönemin Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel tarafından uygulanan yöntem yeniden hayata geçirildi.

TESKİ tarafından kazılan ancak uzun süre düzenleme yapılmayan noktalara dikkat çekmek amacıyla çalışma alanlarının çevresine ve zeminlere bilgilendirici yazılar yazılmaya başlandı. Yazılardan ilki Çiftlikönü mahallesi Yalı Hamam bayırına yazıldı.

NALLAR SÖYLEDİĞİNİ YAPTI

Geçtiğimiz günlerde “Burası TESKİ tarafından kazılmıştır diye yazacağım” açıklaması yapan Başkan Nallar, kısa süre içerisinde uygulamayı başlattı.

Kent genelinde çeşitli noktalarda görülen yazılar, vatandaşların dikkatini çekerken, belediye ile TESKİ arasındaki gerilimin artık sahaya da yansıdığı yorumlarına neden oldu.

GÖZLER TESKİ YÖNETİMİNDE

Süleymanpaşa Belediyesi’nin attığı bu adımın ardından gözler TESKİ yönetimine çevrildi. Altyapı çalışmalarının ardından oluşan sorunların ne zaman giderileceği ve iki kurum arasındaki koordinasyon krizinin nasıl çözüleceği merak konusu oldu.

Tekirdağ’da uzun süredir zaman zaman gündeme gelen belediye-TESKİ anlaşmazlığı, yazıların sahaya inmesiyle birlikte yeni bir döneme girmiş görünüyor.

Lambadaki Cin Nijat Ayvaz

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.