DOLAR 34,8173 0.1%
EURO 36,8383 0.13%
ALTIN 2.964,580,75
BITCOIN 34482260,21%
Tekirdağ
13°

HAFİF YAĞMUR

13:01

ÖĞLE'YE KALAN SÜRE

http://lambadakicin.com/wp-content/uploads/2022/12/reklamalani2.gif
Chat on WhatsApp
ERGENE MORA VE KIRMIZIYA BÜRÜNDÜ!

ERGENE MORA VE KIRMIZIYA BÜRÜNDÜ!

Ergene Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve vatandaşların uzun süredir heyecanla beklediği Lavanta Tarlası ile Hanımeli Çilek Tarlası kapılarını açtı. Doğanın renkleriyle buluşan vatandaşlar, sezonun ilk gününde alanlara yoğun ilgi gösterdi.

ABONE OL
Haziran 23, 2026 09:45
ERGENE MORA VE KIRMIZIYA BÜRÜNDÜ!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Lavanta ve Çilek Tarlaları Ziyaretçilerini Ağırlamaya Başladı

Ergene Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve vatandaşların uzun süredir heyecanla beklediği Lavanta Tarlası ile Hanımeli Çilek Tarlası kapılarını açtı. Doğanın renkleriyle buluşan vatandaşlar, sezonun ilk gününde alanlara yoğun ilgi gösterdi.

FOTOĞRAF TUTKUNLARININ YENİ GÖZDESİ

Morun büyüleyici tonlarını yansıtan Lavanta Tarlası ile doğal güzelliğiyle dikkat çeken Hanımeli Çilek Tarlası, ziyaretçilerine hem huzurlu bir ortam hem de eşsiz fotoğraf kareleri sunuyor. Aileler, gençler ve çocuklar için hazırlanan alanlar ilk günden ilgi odağı oldu.

DOĞAYLA İÇ İÇE KEYİFLİ BİR GÜN

Ergene Belediyesi tarafından hazırlanan sosyal yaşam alanları, vatandaşların doğayla buluşmasına imkan sağlıyor. Çocukların açık havada vakit geçirebileceği, ailelerin birlikte güzel anılar biriktirebileceği tarlalar yaz sezonunun yeni cazibe merkezi olmaya aday.

BAŞKAN TOPAK’TAN DAVET: “ERGENE’NİN GÜZELLİKLERİNİ BİRLİKTE YAŞAYALIM”

Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, tüm vatandaşları Lavanta Tarlası ve Hanımeli Çilek Tarlası’nı ziyaret etmeye çağırarak şunları söyledi:

“Ergene’mizin en güzel renklerini hep birlikte yaşayalım. Tüm hemşerilerimizi bu güzel atmosferi görmeye ve sevdikleriyle birlikte keyifli vakit geçirmeye bekliyoruz. Çocuklarımızın doğayla iç içe vakit geçirmesini, ailelerimizin birlikte güzel anılar biriktirmesini çok önemsiyoruz. Lavantaların eşsiz kokusu, çilek tarlamızın güzelliği ve doğanın huzuru artık hemşerilerimizin hizmetinde. Buraya gelen her vatandaşımızın mutlu ayrılması bizim için en büyük kazanç olacak.”

ERGENE’NİN YENİ BULUŞMA NOKTASI

Lavanta kokuları ve çilek bahçelerinin doğal güzelliğiyle ziyaretçilerini karşılayan alanlar, yaz boyunca binlerce kişiyi ağırlamaya hazırlanıyor. Ergene Belediyesi’nin projeleri arasında yer alan bu özel mekanlar, ilçenin sosyal ve turistik yaşamına yeni bir değer katıyor.

Lambadaki Cin Nijat Ayvaz

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r